Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Template

Powered by Blogger

Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Με λίγη καλή θέληση στην Ελλάδα και ο μονόδρομος γίνεται διπλής

Λοιπόν επειδή εγώ είμαι από χωριό, την Ano Sentra, (σουηδικό δίπλα στην Hestra που κατάγεται ο Μπιερσμίρ) κι εκεί δεν έχουμε μονόδρομους κι επειδή κι εγώ έχω προβληματιστεί όπως ο Μήτσος με το σύστημα, έκανα κάποιες σκέψεις.Αφήνουμε στην άκρη την Ευρώπη με τα δύσκολα ματς, αν και ενδεχομένως σε κάποια αυτό που θα προτείνω να έπαιζε.
Ποιά είναι λοιπόν τα προβλήματα με το 4-2-3-1 που μου κρατάνε τον Μήτσο μου ξύπνιο τα βράδια? Πρώτο και κύριο οτι ο Σισέ είναι μόνος μπροστά και δεύτερο οτι με ένα μόνο αμυντικό χαφ το κέντρο θα είναι άδειο και η άμυνα θα τρώει πολύ βάρος.
Εγώ λοιπόν σκεφτόμουνα αν θα μπορούσε να δουλέψει ένα 3-5-2. Και εξηγούμαι πριν αρχίσετε τις φωνές.
Έχουμε θεωρητικά 2 παίχτες οι οποίοι μπορούν να παίξουνε θεωρητικά ως λίμπερο μπροστά από την άμυνα ή και πίσω από τα στόπερ, τους Κατσουρ και Μπιερσμίρ. Με ένα δίδυμο Καντέ-Βύντρα που όποτε ανεβαίνουνε τα μπακ θα έχει και το πόδι το σωστό να καλύπτει στο πλάι χωρίς το άλλο μπακ να μένει μόνο αφού θα έχει καβάτζα το λίμπερο. Το οποίο λίμπερο όταν υπάρχει ανάγκη θα δίνει βοήθειες και στο αμυντικό χαφ. Τα πλάγια μπακ θα μπορούνε επίσης να κλίνουνε προς τι κέντρο λίγο και να βοηθάνε στο πρέσινγκ του Ζιλμπέρτο πχ. ενώ θα έχουνε και κάλυψη από το παραπάνω μπακ όταν βγαίνουνε μπροστά. Τα οβερλάπ θα είναι χάρμα με τα μπακ να έχουνε λίγο λιγότερο στο μυαλό τους την άμυνα και νομίζω οτι έχουνε τα πνευμόνια να κάνουνε τα πάνω κάτω, όπως τουλάχιστον δείξανε χθες που ήτανε ακόμα νωρίς. Βέβαια για να παίξεις έτσι θες ακόμα ένα πλάγιο μπακ για αλλαγή. Αλλά είπαμε δε θα παίζει και σε όλα τα ματς έτσι.(όχι οτι θα παίξει έστω και σε ένα αλλά κουβέντα να γίνεται). Αυτό το σύστημα χωλαίνει λίγο στον άξονα(μόνο λίγο ρε μαλάκα!? λέει ο Μήτσος τώρα). Το δέχομαι. Χρειάζεται ένα περιφερειακό επιθετικό ο οποίος θα ανεβαίνει λίγο πιό ψηλά να παιρνει μπάλες. Αλλά και τα εξτρεμ θα μπορούνε να βοηθάνε σε αυτόεάν τα πλάγια μπακ παίρνουνε πιό μεγάλο μέρος της πλευράς. Πιστεύω οτι ο Σάλπι δεν κάνει για κάτι τέτοιο(εκτός αν παίξει πιό περιφερειακά ο Σισέ κάτι που νομίζω δε θέλουμε).Ιδανικός για τέτοια θέση είναι ο Μάντζιος που όλοι ξέρουμε οτι του αρέσει να βγαίνει από την περιοχη και να σπάει μπάλες. Είναι σίγουρα σύστημα που δινει βάση στο παιχνίδι από τα πλάγια . Αλλά δεν έχουμε δεί και κανά τρελό δεκάρι στον ΠΑΟ. Εκτός εάν ο Καραγκούνης γίνει ο κρυφός κυνηγός-10αρι στο 3-5-1-1. Έτσι καταφέρνεις να έχεις και τον Ζιλμπερτο και τον Κατσούρ και τον Κάρα μέσα. Μη σου πώ οτι αφήνεις για δεξί μπακ απ του Μούν τον Βύντρα και παίζεις πίσω με τριάδα Μπιερσμίρ Κατσουρ Καντε.

4 σχόλια:

MrGreen είπε...

"Ιδανικός για τέτοια θέση είναι ο Μάντζιος που όλοι ξέρουμε οτι του αρέσει να βγαίνει από την περιοχη και να σπάει μπάλες" ....εδώ να δεις τι λέει ο Μήτσος!!!!

MrGreen είπε...

Για βάλε και δυο πιθανές ενδεκάδες (3-5-2 / 3-5-1-1) γιατί εμένα τα κουκιά δ μου βγαίνουν! Βρίσκω αδυναμίες με όλους του συνδιασμούς παικτών!!! Να σε δω ... :)

bill είπε...

Λοιπόν. Σε λίμπερο από πίσω από τα μπακ θα σου βάλω Μπιερσμίρ με μπακ Καντέ-Βύντρα. Εάν το λίμπερο πάει μπροστά από τα μπακ ξέρουμε οτι και ο Κατσουρ στην εθνική το χει κάνει συχνά. Δεξιά Μούν αριστερά Σπυρό. Αμυντικό χαφ Σίλβα. Αριστερά Λέτο, Νίνης ή Γκάμπριελ και Καραγκούνης Σισέ. Αδυναμίες θα βρείς με όλους τους συνδυασμούς. Τέλειο σύστημα δεν υπάρχει φυσικά. Εγώ απλά είπα να δείξω οτι το 4-2-3-1 δεν είναι μονόδρομος αλλά οτι υπάρχει και άλλη εκδοχή, η οποία ενδεχομένως να γεμίσει πιό πολύ την περιοχή. Στη θέση του Κάρα θα μπορούσε να παίξει και ο Ρουκάβινα(και ο Κλέιτον θα ήτανε ενδιαφέρουσα επιλογή) που και διεισδυτικός και τεχνικός είναι αφού δε θές Μάντζιο. Ή και ο Νίνης. Το καλλιτερο θα ήτανε ένα περιφερειακό φορ τύπου Μπαριός βέβαια. Η βασική διαφορά είναι οτι το λίμπερο πίσω εγγυάται πιό δυνατή άμυνα ώστε να παίξεις πιό πολύ με τα πλάγια μπακ.

MrGreen είπε...

Και εδώ αρχίζουν οι αρνητικές επιπτώσεις του Football Manager!!!
- Έκανα τόσα χρόνια να πάρω έναν καθαρό παίκτη γραμμής απο αριστερά και μου τον τραβάς κέντρο? Ο Λέτο? Να μην είναι γραμμή?
- Εμένα πιο πολύ για 5-3-2 μου μοιάζει (και μη μου πεις οτι θα βάλεις βελάκια!) :)
- Μήπως θες να πείς 4-3-3 που πρότινε ο Bro?
Άντε ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!