Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Template

Powered by Blogger

Σάββατο 4 Ιουλίου 2009

Χαιρετώ!!!

Χαιρετώ κι εγώ τους αρρώστους!!!

Ωραίο το blogακι και θα έλεγα αισιόδοξο για το νέο ποδοσφαιρικό κυρίως Παναθηναϊκό!!!
Και λέω ποδοσφαιρικό μόνο αφού τα posts βλέπω ασχολούνται με αυτό μόνο το τμήμα και αυτή είναι και η πρώτη μου ένσταση!!!Νταξ, Παναθηναϊκός δεν είναι μόνο η μπάλα, έχουμε και το μπασκετάκι, που πάλι φέτος θα μας βγάλει ασπροπρόσωπους αλλά και τα τμήματα του βόλεϊ, για τα οποία-ειδικά για τους άνδρες-δεν ακούω καλά πράματα, καθώς ο ερασιτέχνης έχει πάλι διοικητικά προβλήματα...Για να δούμε...

Τώρα όσο για τη μπάλα, είμαι αρκετά αισιόδοξος μετά από πολλά χρόνια, το προηγούμενο καλοκαίρι δεν είχα τρελαθεί κιόλας αλλά σίγουρα περίμενα περισσότερα, και πιστεύω σε κάτι πραγματικά καλό φέτος. Ουσιώδεις μεταγραφές-κυρίως του Κατσουράνη, του Σισέ και του άλλου του αμυντικού και σίγουρα χρειάζεται μία ακόμα προσθήκη στην άμυνα, τον τομέα που πέρσι είχαμε το Βατερλώ μας...

Τι άλλο,χμ, οι λοιπές γραμμές ήταν κομπλέ αλλά ενισχύθηκαν κιόλας, κέντρο είμαστε γαμάτοι και επίθεση άλλοι φεύγουν και άλλοι έρχονται αλλά πιστεύω δεν θα χουμε πρόβλημα, άλλωστε δε νομίζω ότι πέρσι την πατήσαμε από την επίθεση...

Θέμα Λέτο-Τσιγκολελέτο-Βιολέτο ή δεν ξέρω γω τι..."ΠΟΛΛΕΣ ΛΟΥΜΠΙΝΕΣ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΘΑ"που θα λεγε κι ο Γεωργίου..."Σε λίγο θα βάζουν μεγάλους καθρέφτες στα αποδυτήρια για να φτιάχνουν μαλλί κτλ...". Σοβαρά τώρα, περίεργη περίπτωση, γαύροι φίλοι μου παν ότι τον έχουν στο video από πέρσι να κάνει φοβερά πράματα, αλλά με τον πάντα έντονο και προβληματικό χαρακτήρα του. Θα δείξει...

Αυτό επίσης που μου φαίνεται περέργο είναι που ξαφνικά έχουμε 500 καλούς πραγμαικά παίχτες που δεν υπολογίζει ο προπονητής και δε βρίσκουμε ομάδα να τους στείλουμε ή δε θέλουν να φύγουν. Πρωτόγνωρα φαινόμενα για τον Παναθηναϊκό και τι να πω...

Αυτά σαν πρώτη γνωριμία, δεν ξέρω κατά πόσο θα συνεισφέρω κι εγώ στο "ρεπορτάζ" που λέει κι ο bill αλλά αν κάτι πέσει στην αντίληψή μου, θα το αραδιάζω...

Εβίβα!

Υ.Γ. Αφού έμεινε στο μπάσκετ ο αγαπημένος-ηρωικός Νικόλας Χατζηβρέττας δε φοβάμαι τίποτα... Δωράκι για την καταπληκτική του εμφάνιση στον τελευταίο τελικό με τους μούλους...Παράδειγμα αθλητή και ανθρώπου...