Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Template

Powered by Blogger

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Και πίνω μπύρες πίνω μπύρες πίνω μπύρες ....

Εκεί που έψαχνα τις βαλίτσες μεταξύ Αθήνας-Ρώμης-Παρισιού (νομίζω πως τις βρήκα αλλά περιμένω να τις δω πρώτα) σκεφτόμουν πόσο άτυχος είμαι που δεν έχω φίλο ένα παίκτη της αγαπημένης μου ομάδας. Ρε παιδί μου θα περνούσα καλά! Θα είχα άλλο κέφι και άλλη διάθεση. Θα άνοιγα την πόρτα του σπιτιού με καμάρι! Θα ένιωθα υπερήφανος! Όχι όπως τις κρύες νύχτες του χειμώνα που έκανα μια εβδομάδα να ξεχάσω το τραγούδι που μου σιγοψιθύρησε ο Ρέμος και άλλες δύο να χωνέψω το κρητικό φυστίκι που μου πρόσφερε απλόχερα ο Μέσι . . .

Γκαντεμιά! Γιατί να έχω φίλους δικηγόρους που κάνουν έρευνα για το ίντερνετ μέσα απο αποτυχημένα blog του Παναθηναϊκού? .... Νάνι νάνι νάνι νάνι το μωρό μου για να κάνει. Στη πόλη του παρήγγειλα να φτιάξω τ' άρματά του Στη Βενετιά τα ρούχα του και τα χρυσαφικά του. Νάνι νάνι νάνι νάνιΚαι κλέινω τα μάτια μου και ονειρεύομαι . . .

Αέρας...έξω φυσάει και ίσα ισα που βρέχει... είναι Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008. Έχω καμια ώρα που έχω γυρίσει από το γήπεδο. 2-3! Σκατά! Ε, όχι και απο τους κρητικούς ρε πούστη μου... Ευτυχώς οι προσκλήσεις ήταν σε καλές θέσεις και δεν έγινα παγοκολώνα στη Καλογρέζα...Η ώρα 23:30… χτυπάει το τηλέφωνο. Στην άλλη άκρη ο φίλος μου ο Chivas.

- Που ‘σαι Μηστάρα? Μόλις μου έστειλε μήνυμα ο Άντε. Λέει να πάμε για κανα – δυο – πέντε – εφτά ποτάκια (για αρχή). Τι λές?

- Μέσα! Θα περάσεις από εδώ ή θα τα πούμε στο γνωστό?

- Θα περάσω σε καμια ωρίτσα. Να σου πω! Πάρε και τον Μπράιας ρε συ μήπως γουστάρει. Εγώ θα πάρω τον Ρόντρι.

- Οκ! Σίλβα. Μη αργήσεις όμως ρε μαλάκα πάλι και σε περιμένω 2 ώρες! Δουλεύω αύριο!

- Στα @@ σου ρε...και εγώ έχω προπόνηση αλλά δεν πέρνω χαμπάρι τίποτα!!!

- Καλά εσύ έχεις μάθει και απο τη Λάρισα και το Χείγια Χείγια (1000 1000).. εγώ δεν αντέχω

- Οκ. Θα κάνω ότι μπορώ!

- Bye

Ευτυχώς δεν άργησε. Στη 01:00 ήταν απέξω μαζί με Άντε και Μπράιας. Τον Ρόντρι θα το συναντήσουμε εκεί...

Φτάνουμε και αρχίζουν τα ποτά, ανάβουν τα πρώτα τσιγάρα, γκόμενες κτλ κτλ... μια κλασσική Παναθηναϊκή βραδιά!

Ντριιιιννν Ντριιιιννν

- Και μετά θέλουν και πρωτάθλημα οι μλκς....

Πραγματικά δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλες ομάδες και δεν με ενδιαφέρει αν ο καλύτερος φίλος του Τζόλε τόσα χρόνια ήταν κάποιος Johnny Walker…

Δεν μπορεί να είσαι ο Παναθηναϊκός και να έχεις 3 κρούσματα σε ένα χρόνο! Δηλαδή άμα πάρουμε το πρωτάθλημα πόσο θα πιούνε??

- Ωραία! Να τους διώξουμε αυτούς!

Όχι! Άμα το πάμε λίγο παραπέρα το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι! Τα τελευταία (πολλά) χρόνια δεν έχεις καθαρή και δυνατή διοίκηση! Μια κρύο- μια ζέστη, μια πάνω μία κάτω, και όταν δυσκολεύουν τα πράγματα....οι δικαιολογίες έτοιμες:

- Φταίνε οι παίχτες!

Σώπα! Τι μας λες? Και ποιος τους έφερε ρε φίλε? Ο Φούφουτος? Ή μήπως οι συνεργάτες σου?

Αμ το άλλο:

- Φταίει ο Θείος!

Μωρε τι μας λες? Και εσύ τι έκανες τόσα χρόνια? Για πές μου παίκτες που έφερες? Και όταν λέω παίκτες εννοώ να κάνουν τη διαφορά! Να έχουν προσωπικότητα και μπορούν να πάρουν την ομάδα στην πλάτη τους.

Και όπως κάθε καλοκαίρι…

Ελπίζουμε!

Ελπίζουμε να σηκώσουμε καμιά κούπα …

Ελπίζουμε να δούμε λίγο μπάλα …

Και όπως κάθε καλοκαίρι…

Τα σημάδια του καλοκαιριού είναι καλά…

Το χειμώνα όλα αλλάζουν…

Για να δούμε (και) φέτος…

1 σχόλια:

bill είπε...

Με τον Κλέιτον πάς για ποτό αργά. Με τον φίλο σου που 10 χρόνια σε παρακαλάει ούτε να το σηζητήσεις να χάσεις τον ύπνο σου. Θα σε φτιάξω εγώ. Όσο για τον Μούν είσαι άδικος γιατί δεν έχει δώσει δικαιώματα όλη τη χρονιά. Για τον Κλέιτον να το δεχτώ γιατί πάς και τον παίρνεις ενώ έχει βουήξει ο τόπος οτι το παιδί έχει γιά παρατσούκλι το Σίβας. Αλλά γενικά δε νομίζω οτι είναι θέμα παναθηναικού. Και ο ΟΣΦΠ είχε κρούσματα, (ειδικά ο Τζόλε έπινε και κάπνιζε σαν τρελός και ο Ραούλ Μπράβο είχε πάντα κλεισμένο τραπέζι σε κλαμπ τα Σ/Κ) αλλά και μεγάλοι σύλλογοι όπως η Ρεάλ με τόσους και τόσους, η Μίλαν,η Ίντερ, η Μπάρτσα ακόμη και η Τσέλσι και η Μαντσεστερ. Κάθε ομάδα έχει και τα άτακτα παιδιά της. Και όπως είδες ο Κλέιτον παρόλο που ήτανε ηχηρή μεταγραφή έφαγε τον πάγκο με το κουτάλι και εν συνεχεία είδε την πόρτα της εξόδου(τρελο δημοσιογραφικό κλισέ)